събота, 1 март 2014 г.

Когато бях на 23

Когато бях на двадесет и три
и вятърът в косите ми свистеше
имах двадесет поне мечти
и всичко някак лесно беше.

Когато бях на двадесет и три
аз вярвах, че животът е прекрасен!
Купоните привършваха в зори,
махмурлукът ни не бе опасен.

Когато бях на двадесет и три
работата бе по-лека
и винаги с приятели добри
катерехме по някоя пътека.

Днес не съм на двадесет и три,
но вятърът в косите пак свисти.
И имам още двадесет мечти,
но доста по-различно е, нали?

Лично творчество` 2013 г.


И ето че днес най-после се "навих" да започна да споделям някои мои открития, импровизации и предизвикателства - предимно в кулинарията....
Много време ми трябваше да "узрея" за идеята да споделям творенията си публично.
В този блог ще публикувам само неща, които са плод на моите ръце и глава - неща, които съм приготвила сама или с помощта на някой добър приятел.

Е, толкова засега - Очаквайте повече скоро!
Следва продължение....  :)

17 коментара:

  1. Само 20 мечти?
    Не мога да повярвам, Танче :)
    Пожелавам ти от сърце да ги сбъдеш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дани!
      Щастлива съм да познавам хора като теб!

      Изтриване
  2. Добре дошла, Танче! Благодаря, че сподели с нас! Много е готино!

    ОтговорИзтриване
  3. оо Танче, много ми е приятно да видя, че сътвори блога :)
    Попътен вятър и усмивки и никога не забравяй да прибавяш двете капки хармония и едната капка хармония :)
    Гуш от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Пепи!
      1 капка любов и 2 капки хармония. :)
      Това е по стара семейна традиция, както е модерно да се казва....

      Изтриване
    2. дъртизъм, Танче :) разменила съм им местата. Разбира се, че Тони, пус, любовта е една капка :) а другите две човечЕта са хармонията :)

      Изтриване
    3. Схванала си ми тънката мисъл, Пепи! ;)
      Мислех, че съм гениална само аз да си знам какво означават тия капки - е, разкрита съм... Тюх! :) :) :)

      Изтриване
  4. Добре дошла в блогърското семейство :-)
    С удоволствие ще навестявам страничките ти! Стиховете моного ми харесват и отразяват съвсем точно, как и аз се чувствам на моменти!
    Сърдечен поздрав и попътен вятър!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре заварила, Вили!
      Пиша само в много силни емоционални моменти - на голяма радост или тъга. Всеки стих носи в себе си лирична сантименталност и може на моменти да са сълзливи, но... това е моята душа...
      Радвам се, че съм сред хора като вас!

      Изтриване
  5. Поздравления за блогчето, Таня!
    Желая ти нестихващ ентусиазъм, много творчески вдъхновения и сбъднати мечти плюс нови, поне сто! Ето, започваш страхотно с това излияние, надявам се да споделяш и още! Ще ми е интересно и ще надниквам често тук. :)
    Весел и щастлив уикенд от мен! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Ирма, трогваш ме! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  7. Е, най-после...
    Много се радвам и очаквам много чудесни рецепти, и споделено твое лично вдъхновение...
    Голяма прегръдка за теб, Танче и веднага включвам блога ти в моите любими страници.:):):)

    ОтговорИзтриване
  8. Ха, Танче - ще се окаже, че споделяме още една страст - стиховете...и аз понаписвам/х някой ред, даже имам подобно по звучене и сюжет
    "Сега съм млада, казваш ти - красива,
    косите и очите - с цвят на кестен....
    ....но след време....
    и зимата със своя снежен белег
    косите ще е посребрила..."
    и т.н. да не утежнявам тука, някой път може да споделя на кафе (то нали сме много далече, та досега до там не сме стигнали още:)
    Успешно показваш, как може да се носят повече дини под една мишница, поздрави за блога и за това, че си амбициозна и упорита! Тук приликите ни приключват :)

    ОтговорИзтриване
  9. Оооо, Веси!
    Много се радвам, че си открила моето местенце. :)
    Благодаря за поздравите - хубаво е, че имаме толкова много общи неща! :)

    ОтговорИзтриване