петък, 21 март 2014 г.

Канелони със сирена




Продукти:

1 кутия канелони ~ 500 гр.
1 буркан консервирани домати ~ 700 гр.
400 гр. сирене
300 гр. кашкавал
2 яйца
3 с.л. зехтин
2 с.л. кисело мляко
1 връзка пресен магданоз
черен пипер и кимион на вкус

За заливката:
3 яйца
половин кофичка кисело мляко

Начин на приготвяне:
От сиренето, половината кашкавал (настърган), яйцата, 1 с.л. зехтин, киселото мляко, магданоза и подправките се прави смес, от която се пълнят канелоните.
Дъното на тавата, в която ще се приготвя ястието се намазнява с 2 с.л. зехтин, изсипва се половината буркан консервирани домати и върху тях се редят напълнените със сиренена смес канелони.

Покриват се с другата половина от консервата домати.





След това се заливат със заливката от разбърканите яйца и кисело мляко.


Най-отгоре се нарежда останалата половина от кашкавала, нарязан на тънки лентички.




Пече се на около 180-190 градуса около 30-40 минути.




Добър апетит!

12 коментара:

  1. Много вкусно звучи, Танче! Май не съм купувала никога канелони... Ще трябва да пробвам нещо, че много ефектно стоят!
    Усмивка от мен и честито ти кътче :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тики!

      Просто още едно различно ястие. Пробвай, вкусно е! :)

      Изтриване
  2. Обичам канелони, като изключим, че ме домързява да ги пълня :)
    Чудесни са, Танче.
    Аз ги правя със спанак, сирена и бешамел и стават чудесни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, тези дни съм замислила лазаня със спанак - ще погледна ти как ги правиш!

      Изтриване
  3. Таничка, честито ти местенце. Надявам се да имам възможност често да те навестявам :) Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. никога не съм опитвала канелони :(
    Честито ти кътче и ти желая много последователи и приятели!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мария, време е да пробваш - на мен това май ми беше втори опит - много добре се получи!
      Благодаря за пожеланията!

      Изтриване
  5. Честито ти местенце, Танче! Пожелавам ти много вдъхновение!!!
    (Добави си бутон за следене, де :) )

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря от сърце, Илианка!
    Ама не съм ли добавила... :)
    Ще се коригирам!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни рецепти, много обичам такива вкусотойки...
    Благодаря за страхотните идеи
    и наистина още не си добавила бутон за следене.

    ОтговорИзтриване