вторник, 9 март 2021 г.

На мама

Понякога ми липсваш страшно много
понякога светът си само ти
липсва ми духът в очите ти
пламъкът, жаравата и огъня! 

Липсваш ми и в делници, и в празници
и в най-прекрасните ми дни
понякога в зори поплаквам си
и после звучно смея се дори!

Как искам да попееш на децата ми
да им разкажеш приказка една
да видя как на личицата им
грейва най-добрата светлина! 

Сега се вглеждам в техните лица
и виждам теб в прекрасните очи
и виждам твоя дух навсякъде.....
Мамо, липсваш ми самата ти! 

И мисля си - все пак щастлива съм
защото имах майка най-добра
и защото искам и децата ми
да имат примера на твойта доброта! 

........................... 

Какво ще дам аз на децата си?
Светъл лъч в безкрайния простор...
И ще искам, също както и аз някога
да разширяват своя кръгозор!


Лично творчество` 2008 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар